-

Idag väckte mamma mig kl 8 genom att ringa och berätta att några idioter hade gjort inbrott i varenda jävla källarförråd. Polisen hade tydligen varit här inatt m.m. Sen ville hon att jag skulle gå ner i källaren och kolla hur det såg ut i vårat förråd, om dom snott nått, kastat ut nått m.m. Are you fucking out of your mind? Ska JAG gå ner DÄR som dom har gjort inbrott.. SJÄLV?! Gick ner där men fick inte upp källardörren... (gjorde kanske inte direkt någon great effort men wtf, höll ju på att skita ner mig bara jag stod utanför!) Kul att veta att den gamla vanliga Ösby-paranoian sitter kvar (y) Började nästan sakna den.

Det roliga though är att jag tyckte jag hörde nå smällar och konstiga ljud igår kväll/natt, jag gick t.o.m. till dörren och kolla ut i kikhålet men de va kolsvart i trappen så jag struntade i det. Ofc att jag hörde det, jag är ju rutinerad på sånt här nu, det är ju de enda jag lärt mig av att gå på Ösby. Att alltid vara misstänksam för ljud, och alltid vara lite extra på spänn m.m. Att aldrig lixom känna sig för säker på att man är safe lixom, utan att det närsomhelst kan hända nått, that's my life now. Är fan weird att det följer med hem t.o.m.. allt är tack vare våra äääälskade 2or som gladerligen förstörde våran korridor & bankade på våra fönster m.m. medan jag bodde på skolan. Hjälpte väll kanske inte heller att vi blev mobbade just då heller.. Men det är slut nu, elr aa dom kallar oss fortfarande Träsktroll men vi har slutat bry oss :) "Morsan" kan ta sig nånstans! Fetto -_-

Anyway, så nu sitter jag här.. kmr ju knappast kunna somna om nu.. så tänker göra mina sista hundgodisar nu så jag har det gjort (y)

Adjö
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0