-

Orkar inte blogga...fuck! my head is killin' me! Fast jag har tagit en alvedon... Wtf?! Orkar inte.
Festen igår var en distaster, massa onödigt tjaffs och en hel del besvikelse..

Men
, om man bortser från allt dåligt igår så var det ändå ganska lyckat. Vi dansade, flummade, skrattade och jag lärde känna nytt folk (:
Jag vågade lixom släppa loss och struntade i vad folk tyckte om mig.. so what om jag inte kan dansa? Är ju inte nått jävla let's dance ;) Jag oroar mig vanligtvis FÖR MKT om allt och ingenting, men lååååångsamt börjar jag tänja på gränserna och det känns så jävla bra!

Lördag kmr bli bäst! Jag och Malin kmr röjja på dansgolvet :D Ola + massa Ösby ska dit, kan ju inte bli annat än SUCCÉ! :))

Nu har jag ont i magen oxå, fuck off and die! -_-

Byye!
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0