.

Är så trött, så där allmänt trött så jag inte orkar nånting. På senaste tiden har jag även börjat få huvudvärk då och då... wtf, jag har ju aldrig huvudvärk!
Sen kan jag inte somna på nätterna heller.. Även om jag lägger mig kl 21 så somnar jag inte förrän 1-2..
Plugga orkar jag ju absolut inte göra.. men ändå får jag uppgift efter uppgift efter uppgift kastad i nyllet.. tack.

Hemtenta i historia
Skriva om förintelsen
Leta upp fakta om litterära begrepp..?
Skriva om biologisk mångfald hos grod- & kräldjur i landskapet
Prov i djursjukvård

Hur mkt har jag glömt..? -___-

Och p.g.a. att jag inte kan somna så blir jag tröttare än vanligt på dagarna, och tyvärr är jag inte alltid flummtrött, utan har börjat känna mig bittertrött.. och det är verkligen INTE okej. Räcker med att vi har en bitterfitta i klassen.
Sen gav våran älskade historialärare oss en uppgift idag att sammanfatta typ 10 sidor om upplysningstiden, WOOOOHOOO, men jag har redan gjort den.. gjorde den så fort jag kom hem från skolan, så tack vare de så orkade jag inte göra hemtentan.. Elr jag har gjort 3 av 5 frågor, men orkar verkligen inte göra mer idag.

Snart blir det ev Lärkan och spela innebandy, hoppas jag orkar!
Sen på fredag blir de parteeeeyyyy! I'm so excited!! AND I JUST CAN'T HIDE IT!! AND I'M ABOUT TO LOOSE CONTROL BUT I THINK I LIKE IT!!!! Kmr bli AWESOME! Blir Moll, Ida o Maddes första besök på krogen oxå :D "Dom växer upp så fort.." haha säger jag när Ida är typ 2 månader äldre än mig lol!

Jag vill till London nuu, det kmr bli awesome! Jag och Elin, själva i London 4 dagar haha inget bättre! Undra hur många ggr vi kmr gå vilse xD Ska fixa pass på fredag hah, inte pepp! Fast kan ju inte bli värre än Elins pass ^^....eller? ;O haha lol!

Byye!
Emelie

Kommentarer
Postat av: Elin

Tro mig! INGET kan bli värre än kortet på mitt pass :O Finns risk att de inte släpper iväg mig :O Ser ju inte ut som mig vill ja påstå ! :O



Och du! Ta de lugnt på Krogen nu! Sala borna är inte o leka med :D

2010-01-20 @ 23:47:30
URL: http://viskandevargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0