:)

Idag var en sån där bra dag! :) Jag kände mig inte butter-trött och jag och Malin fick garv-attacker på typ alla lektioner, inge bättre! xD Dom här senaste veckorna har varit så otroligt jobbiga, vi har så sjukt mkt att göra i skolan just nu! Jag har jättemkt att plugga till egentligen, men jag orkar inte! Så den här veckan ska jag först och främst fokucera på djursjukvårdsprovet sen får jag göra allt annat om jag hinner :P På lördag är det Statt som gäller, TAGGAD ELLER VAD?!??! Jag och Malin ska RÖJJA på dansgolvet och snacka med massa Ösby! :D Sen ska ju Ola dit oxå, awesome då kan man flumma med han haha :D Vet inte riktigt än vilka som ska med, men jag tror de blir jag, moll, madde, (IDA?!?), Lampan och kanske nå fler? Som sagt vet inte riktigt än, men denna gång SKA vi till krogen iaf haha xD tror vi dissar förfesten denna gång ;) haha nödå men vi har inte direkt planerat nått än, får se hur det blir :) Skönt att ha nått och se fram emot iaf :D Dessutom blir det ju Moll, Madde (och IDA??!!)s första krogenbesök, EPIC! :D Aja nu ska jag sova, god natt!

Byye!
Emelie

Kommentarer
Postat av: Maolin

Ska bli awsome! :D fast blev ändå inte som planerat, men det ska inte hindra oss! mohaha! :D "pluggfri" helg nu, iaf när det gäller skolarbeten. :D

2010-01-29 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0