London <3

Kvällen/natten fre-lör bestämde jag och Elin att det var dags att bestämma datum till våran London-resa!
Jag tyckte det var bra om vi tog det på mitt påsklov, så vi bestämde att det skulle vara nångång v 14. Sen kom jag på att jag ska på studentkryssning tis-ons 6-7april, så då tänkte vi att vi kunde åka tors-sön 8-11april till London. Men sen kollade vi flygbiljetter dom datumen och dom var dyrare än andra datum, så vi bytte till lör-tis 10-13 april istället! (jag tar ledigt 2 dagar från skolan höhö!)

Så nu har vi bokat flygbiljetter, sen bokade vi även 2 bäddar på vandrarhemmet Piccadilly Backpackers! Vi tog i ett sånt där 10 bäddsrum haha, för det var billigast, kanske träffar nå roliga människor ahhaha ;) det kostade 80 pund för 2pers i 3 nätter (vilket är ungefär 940kr) så det va asbilligt :)

Flygbiljetterna däremot va fan inte billiga :S Elr jo, själva biljetterna kostade bara 200kr/person tur&retur, MEN att checka in bagaget kostade 660kr/person tur&retur!! :O Så bagaget kostar typ 3ggr så mkt som flygbiljetten! Gaaaaalet! Men men det kmr vara värt de! :D:D Coz we're going to LOOONDOON!!! Är så jävla taggad!! :D:D

Nu måste jag bara börja samla ihop pengar! Så ska försöka sälja lite grejjer, sen funderar jag även på att fråga mamma och pappa om jag kan få pengar till London i studentpresent ^^ :)




By the way.. (ifall nån läser min blogg haha..)

"Digital fotoram säljes!
Märke: JOBO (PDJL007)
Skärm: 7" (17,8cm)
Aldrig använd, har legat i kartong efter att ha
öppnats.
Du får 2GB minneskort (SanDisk) på köpet!"

Skriv en kommentar elr nått om du är intresserad! :)

SÅLD!!


Kommentarer
Postat av: Elin

SKA BLI SUPER KUL!!!!!!!!!!!

Måste ladda kameran som sjutton! Vi ska vara tvättäkta turister!

2010-01-17 @ 18:37:09
URL: http://viskandevargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0